Tableegi Nisaab apke adalat me

Fazail e Amaal a book written by Molana Zakariya on the advice of Molana Ilyaas . He wanted to give this book as form of course (نِصاب) to the people who joined this Jamat. As mentioned in the Introduction of Fazail e Amal , the doctor had advised Molana Zakariya not to do any stressful job as he had some complications with his brain but going against the doctor advice and to bide time Molana Zakriya Penned down Fazail E Amal.

Now please go through the lecture , keep a copy of Fazaail e Amal with you and see for yourself the places where it contradicts Quran and Sunnah.

Download
Name
Play
Size
Length

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part1
9.8 MB
42:41 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part2
9.9 MB
43:06 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part3
10.7 MB
46:34 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part4
10.1 MB
44:16 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part5
10 MB
43:33 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part6
10.8 MB
47:20 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part7
10.6 MB
46:16 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part8
10.2 MB
44:34 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part9
7.5 MB
32:54 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part10
10.4 MB
45:20 min

download Tableeghi Nisaab AapKe Adalat Me Part11
9.9 MB
43:21 min

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Design by Ashraf Shaikh | Developed Template by www.facebook.com/ashaikh43